piątek, 13 listopada 2009

13.11 piątek na dobry początek

Po raz kolejny i mam nadzieję że tym razem udany (Boże... ile razy już takie nadzieje żywiłam...) zakładam bloga. Tym razem mam nawet poważny powód - urządzanie mieszkania i zupełna zmiana swojego życia. To chyba dobry moment na taki ruch. Będę pisała zarówno o postępach w urządzaniu mieszkania jak i o swojej pasji czyli ciuchach. Mam nadzieję że kogoś to zainteresuje ,liczę też na rady i komentarze dotyczące moich pomysłów.

Jeśli chodzi o mieszkanie jesteśmy razem z Kochem na etapie wybierania płytek ,paneli ,farb ,ale czasu jest coraz mniej i trzeba się szybko decydować. Mieszkanie nie jest duże dwa pokoje z aneksem kuchennym około 45 m2. Mamy dużo pomysłów...dużo za dużo.

Dla mnie bardzo ważnym miejscem w mieszkaniu jest kuchnia ,uwielbiam gotować w dobrze zaaranżowanej kuchni akurat to pomieszczenie nie wywołało większych sporów. Zgodnie zdecydowaliśmy kuchnia będzie czarno czerwona ,lśniąca i nowoczesna. Inspiracją dla nas była kolekcja Aplauz Opoczno. Wybraliśmy widoczne na zdjęciu czerwone płytki , szafki podobne ale czarne ,stalowe blaty i szarą podłogę. Z podłogą jest największy problem ,na rynku pełno beży i kremów ale szarości bardzo mało. W sobotę powinniśmy mieć już gotową wizualizacje naszej kuchni... nie mogę się doczekać ,przeraża nas tylko kosztorys...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz